JellyPages.com

Monday 24 December 2012

Zaman Bujang Dah Tamat !!

Kompang dipalu pengantin baru
Duduk bersanding tersipu malu
Kami doakan moga berkekalan
Salam sejahtera hingga akhir zaman

..eeeewahhh...


Dah hujung-hujung tahun ni banyak pulak aku terima undangan ke Majlis Perkahwinan. Ni macam mengajak aku ke menuju arah yang sama ni. Awal-awal lagi semua pakat book tarikh tak nak bagi clash kan. Kalau kena tarikh yang sama kan susah. Kau tak leh datang majlis aku, aku tak leh datang majlis kau. Kau tak leh tengok pelamin gah lip lap lip lap aku. Aku pulak tak leh tengok pelamin anganmu. Baju kau cantik tak? macam baju aku tak??. haaa..kan dah susah.haha. Apa-apa jela tapi niat nak kawin kena betol la kan. Tak kisahla pelamin siapa lagi cantik baju siapa lagi vogue,janji Majlis anda-anda semua diberkati ok! Do not envy of others. Its really unhealthy. 

Berbalik kepada tajuk entri di atas, ia tidak tertuju kepada pemilik wilayah ni ok! Ia mengisahkan tentang kawan-kawan lama aku yang sama-sama huru-hara di sekolah dulu. Tak sangka dah kawin kan korang. Aku tumpang gembira. Nanti kalau dah ada baby,bagitau la ye. Boleh aku tolong belikan set mandian johnson n johnson. Semalam bersamaan 23 Disember 2012, seorang lagi kawan aku dah menamatkan zaman bujang. Mabruk-mabruk. Maka terupload la gambar kahwin beliau seperti berikut. ppsssstt..aku ambik kat fb je.

                                                                    (gambar tak clear)


Untuk sahabatku, Nurul Atiyah bt Alias dengan pasangannya Mohd Zaid Nawawi, semoga perkahwinan anda berdua dirahmati. Semoga berbahagia hingga ke Syurga abadi. Sori, tak dapat datang. Insyaallah, bila korang dapat baby, aku datang melawat. hehehe. 

Dan juga buat sahabat-sahabat yang juga turut melangsungkan perkahwinan tahun 2012 iaitu:

Anis Zakaria dan Khairul Anuar
Nur Syakirah dan Muhd Alim 
Nurul Aini Mohamad dan Mohd Hafiz 
Wan Nor Anis Hafidzah dan Pasangan (lupa nama)

SEMOGA KALIAN SENTIASA BERBAHAGIA DI SAMPING SUAMI TERCINTA.

p/s: Tak perlu tanya bila giliran aku pulak  heeee


                                                                   SEKIAN  

                                                                   XOXO :D






6 comments:

  1. bila giliran kau? heheh. soa;am saje kasi stress.. ngee

    ReplyDelete
  2. bila masa kay ade "nur" kat nama die? aku report ke kay, mg x ingat nama die..*evil laugh*

    btw, bila nak kawen? <----- soalan bikin lu panas.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. Siti nur syakirah. Haha. Mcm pelik je nur syakirah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohohooh..sori kepalakemek. jgn kemekkan kepala aku.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...