JellyPages.com

Thursday 20 December 2012

Istanbul Aku Datang!! Tapi Lambat.

Assalamualaikum

Hai, Finally i akan pergi ke  Istanbul!!! Tak sabar tak sabar tak sabar! Mungkin di sana aku akan bertemu jodoh, yang hensem, tinggi, kurus dan macho!. Hurrmmm *tangan tongkat dagu*

Macam ni lah jadinya kalau dah taksub sangat dengan movie. Verangan lagi. Hari ni cuaca mendung dari pagi (memang sesuai cipta angan-angan), anak-anak buah yang biasa aku bebelkan tiap-tiap hari, tak da pulak hari ni. Hidup sangat senang, hati aku riang, boleh duduk-duduk layan wayang. ha ha ha..aku riang!eh..eh..best pulak  iramanya. 

Disebabkan ketenangan hidup aku hari ni tanpa gangguan mental dan fizikal daripada anak-anak menakan aku, aku dengan senang hatinya telah menonton cerita Istanbul Aku Datang. Layan movie sorang-sorang pun best sambil-sambil boleh Verangan ala-ala berada di Istanbul. Aku tahu aku bukanla antara orang yang terawal yang tengok cite ni, orang semua dah pakat duk gebang kat pesbuk cakap cite ni bestla, suwit muwit la, comel la bla bla bla..so, tak payahla aku nak buang masa wat rumusan ala-ala David Teo.Orang dah muak. Aku yang asalnya memang bukan penggemar movie Melayu  but, One word that i can say about  IAD is Very Sweet. Ok, sory. Two words.

Akhirnya, kebosanan aku hari ni terubat jua dengan kecomelan Lisa. 

                                                         
                                                                macam korean pun ade



                                                         Kagum dengan latar belakang cite ni



p/s: I wish i will be there one day. 1st anniversary. *tangan tongkat dagu lagi sekali*
p/s untuk Lisa: kita kembar la.,kah kah kah.

                                                               SEKIAN.   XOXO : D  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...