JellyPages.com

Saturday 19 May 2012

AKU dan TESIS

Assalamualaikum rakan bloggers


Dah lama kan aku menghilangkan diri dari dunia blog ni.maafla wahai pembaca-pembaca blogku sekalian. (macam la ramai sangat followers) hahaha.ok.Aku memang perasan akulah blogger paling hot. Dah jadi student sem 6 ni  banyak pulak benda nak kena buat sampai tak sempat nak menulis. Padahal fb doplohpat jam jugak aku on9!sibuk sangat kannn..menulis ni kena pikir banyak,aku malas pikir, sebab tu aku tak menulis dah. kang kalau menulis tanpa berfikir dulu tak pasai-pasai kena saman lak. Dunia retis sekarang neh asyik nak saman menyaman je. Tapi aku ni retis kah??kuangkuangkuang!


Sekarang neh memang hidup aku tak menentu. Risau eden risau. Setiap hari aku akan dok ngadap laptop sambil tangan tekan keyboard taip-taip untuk TESIS!!. you know i ada tesis la u olls. kisah tesis aku ni memang memeningkan. dah approve tajuk bila nak start buat, fikiran jadi "kosong...kosong..". so, baru semalam aku p mengadap muka penyelia aku tu and tukar tajuk baru yang aku rasa banyak rujukan yang ade. Tak sia-sia aku panjat tangga tingkat empat jumpe beliau, beliau memang banyak membantu. explaination dari A to Z.~A big huge thank you to ENCIK HALIM SAAD ngeh3.. hopefully, aku boleh buat dengan maju dan jayanya. aku kan retis yang hebat!!haha.. betol la kata senior-seniorita aku dulu. sekarang dorang dah grad siap cakap padan muka dekat we all yang kena mengadap tesis ni. nasibla kan jadi student. takpela u oll, ni namanya proses pembelajaran. 


Buat kerja dengan ikhlas, Insya-Allah ALLAH akan tolong kita..(^___^)


boleh terbeliak mata kalau hari-hari mengadap tesis!


P/S: Baru mula tesis bab 1.

*nak siap2 dulu jap lagi aku nak gi belajar memandu!oh tak sabar nak pegang stereng kereta sediri


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...