JellyPages.com

Monday 28 May 2012

Jadi retis, baru boleh action!!

-Assalamualaikum Peeps!!


Hari ni aku pegi kelas Makroteching (untuk kami bakal pendidik memang wajib kena buat ni). Kawan aku jadi cikgu, aku pulak jadi pelajar yang baik duduk depan sekali dengan harapan cikgu puji aku baik (tapi harapan tinggal harapan). Lepas tu, cikgu mintak aku berlakon. Wooww!!! jadi retis la tu kan?? ('',) Cikgu memang tak salah pilih. muehehee. Kalo berlakon mesti nak kena ada partner lelaki. ulangtaip. lelaki! dup dap dup dap. Agaknya sape la lelaki bertuah yang akan shoot dengan aku. Harap-harap la dia macam Aaron Aziz-hatiku berbicara. Sesi Lakonan Bermula,


Dan aku, buat request dekat cikgu sebelum tu


"Cikgu, boleh tak saya nak bawak watak izzah dan dia (tunjuk dekat lelaki yang tak sama macam Aaron Aziz tu) mesti jadi watak Haris?!"Boleh, buat la suka hati awak."

3, 2, 1 Action!!!


Aku berlakon dengan penuh feel, walaupun skrip sangat jauh berbeza dengan filem Ombak Rindu. Dalam skrip cuma cakap pasal isi pelajaran- Apa itu Dasar Wanita Sosial! what??! Frust seketika (@_@).

Tak kisah la sekurang-kurangnya aku tahu aku dah jadi retis dalam masa 5 minit! 




 p/s: Lebih kurang macam ni lah aku punya feel tadi (^__*)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...