JellyPages.com

Thursday 7 June 2012

Sanah Helwah Sahabat!!

"Allah Selamatkan Kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan Ismek Ulam Raja Eppa
Allah Selamatkan kamu..."


Hari ni bersamaan 7 Jun 2012 genaplah umo bestpreng aku 23 tahun. Aku dah lama jadi manusia 23 tahun, dia baru terkial-kial nak join kelab aku. Jeles ler terrrrrrrr..heh3

Macam sepesel sangat je dia ni sampai aku kena wat satu entry hari jadi untuk dia. Membazir masa study aku. Takpe, mesti dia terharu bila baca sambil sok sek sok sek lap air hidung *evil laugh*

Sedikit tentang budak yang nama eppa

~ Kami berkenalan waktu tingkatan satu di SMAASZA. waktu ni muka masing-masing macam nerd2 lagi.Sekarang dua2 dah comel (aku lebih sikit la..haha)
~Dua-dua nakal. Cikgu masuk pintu depan kami keluar pintu belakang. Selalu nak balik awal sebab nak kejar nasik ayam kat dewan makan.Takut habis!
~Eppa budak pandai yang suka tido. aku pun suka tido tapi tak pandai-pandai. Beza ni sangat ketara...huahuaha
~Kami penah duduk sebilik.Waktu ni nakalnya menjadi-jadi. Eppa budak diam-diam ubi berisi. Dia nakal orang tak tahu, pandai dia berlakon baik kan!!hek3
~Sangat sinonim dengan bege kak tie depan asrama tuh!pantang lapor mesti dia cari beger.Siap wat tempahan untuk kawan-kawan lagi. dan aku secara tak langsung jadi PA dia tolong catitkan penama-penama yang nak order beger. suwitt kan kami 'bekerja'??

ADA LAGI NIE.....*tak larat nak taip*

Bila imbau kenangan aku ngan eppa ni, memang tak terkenang. Banyak suka daripada duka. Dulu-dulu, eppa penah cakap 

" kita takleh jadi skema sangat waktu muda, nanti takde cite menarik nak kongsi dengan anak cucu" hahaha

 Sekarang kami dah jauh. tak tau la dia nakal lagi ke tak. Dah tua-tua ni tak payahla nakal-nakal sangat eppa oii. btw, untuk eppa tersayang.....('',)

SELAMAT HARI LAHIR
SEMOGA SENTIASA DALAM LINDUNGANNYA (^__^)



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...