JellyPages.com

Sunday, 18 March 2012

asal status baik-baik je mesti ramai yang 'like'

-Assalamualaikum sahabat blogger-

Asal status baik-baik je mesti ramai yang 'like' kan?
walaupun orang yang 'like' tu kita tengok biasa-biasa je, tak lah baik sangat-nakal jugak-muka macam pecah rumah. Tapi orang yang macam tu pun pandai pilih status untuk di'like'. 

Tak Percaya??

Cubalah korang naikkan status baik-baik kat pisbuk korang tuh. 
contohnya macam ni
.
.
.
"Aku redha dengan apa yang menimpa. Allah tidak pernah meninggalkan kita walau sesaat"
Dalam masa lima minit saje korang akan dapat lima 'like' melainkan fren korang tak sampai pun lima orang. (sadis tol!)




 <3 Fitrah Manusia Sukakan Kebaikan <3

So, tips untuk dapatkan 'like' yang banyak ialah naikkan status yang baik-baik sahaja, okeh!!


P/S: aku bukan nak cakap aku baru lepas naikkan status baik kat pisbuk aku.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...